Kinbaku-bi

Nobuyoshi Araki, Bondage vol. 3. Taschen
Nobuyoshi Araki, Bondage vol. 3. Taschen

Kinbaku-bi hitzak literalki “modu estutuan lotzeko edertasuna” esan nahi du japonieraz, bondage erotikoaren arte japoniarra da, alegia. Pertsona bat lotzeko jatorria Erdi Aroko militar praktiketan aurki daiteke eta bai nobleek eta baita samuraiek ere ohorea zela eta, pertsona zehatzei besterik ez egin zezaketen. Edo aldiaren bukaerako zenbait irudi erotikoetan honelako praktikak agertzen dira, baina ez da 1950. urtera arte hasten, John Willie (Singapur, 1902) argazkilari fetixistari esker. Egun, Nobuyoshi Araki da gai honen inguruko argazkiak ateratzen dituen artista japoniar garrantzitsuena.

Nobuyoshi Araki, Bondage vol. 3. Taschen
Nobuyoshi Araki, Bondage vol.3. Taschen

La palabra Kinbaku-bi, que literalmente significa “la belleza del atar apretado”, es el arte japonés del bondage erótico. El origen de atar a una persona viene de las prácticas militares que se realizaban en Japón en la Edad Media y eran los nobles y los samurais los que lo podían hacer sólo a gente específica, ya que estaba en juego su honor. Existen imágenes eróticas de estas prácticas en el periodo Edo, pero no fue hasta 1950 que el fotógrafo fetichista John Willie (Singapur, 1902) lo popularizó. Hoy en día, el artista japonés más importante sobre este tema es Nobuyoshi Araki.

Noburoshi Araki, Bondage vol. 3. Taschen
Noburoshi Araki, Bondage vol.3. Taschen
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